Praca
Naszym kapitałem są ludzie. Inwestujemy w swoich pracowników, ponieważ zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej jakości obsługi Klientów. Naszymi pracownikami są specjaliści z różnych dziedzin m.in.: prawnicy, ekonomiści. Osoby w trakcie studiów lub bezpośrednio po nich mogą odbyć w Magnus Broker praktyki lub zostać zatrudnionymi na stanowisku asystenta brokera i tym samym rozpocząć karierę w branży ubezpieczeniowej. Firma zajmuje się przygotowaniem młodych pracowników do złożenia egzaminu państwowego na brokera ubezpieczeniowego. Prowadząc liczne szkolenia oraz finansując studia podyplomowe dbamy o podnoszenie kwalifikacji naszej kadry.
Jeżeli chcesz do nas dołączyć prześlij na nasz adres swoją aplikację zawierającą list motywacyjny i CV wraz z nazwą stanowiska, zdjęciem oraz klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
-
Asystent brokera, wymagania:
- piąty rok studiów lub ukończone studia wyższe
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- prawo jazdy kat. B
-
Broker ubezpieczeniowy, wymagania:
- zdany egzamin brokerski w zakresie ubezpieczeń
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- prawo jazdy kat. B
-
Specjalista ds. likwidacji szkód, wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie brokerskiej lub ubezpieczeniowej
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- prawo jazdy kat. B